Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?
Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?
Bedankt voor de meer dan 1100 stemmen!
Deze artiesten werden voorgesteld. De stemming is afgelopen.
Morris and Son
LunAcoustic
Les guitares magiques
EDWARD
David Ronaldo & The Dice
Los Fantasmas
Kobe Sercu - De broers
Maïskie Molie
Coverband die van vele markten thuis is: funk, ska, salsa, hiphop, rock, metal ... Met live band. Er wordt gegarandeerd een feestje gebouwd op en naast het podium!
Bizkit Park
Voor de rockfans: tributeband die alle hits van de nu-metal van de jaren 90 covert (Limp Bizkit, Linkin Park, Korn, Deftones…)
Everlong
Charlotte Vandewalle, Charly & the Checkpoints
Saxilicious
Martioanen
Westbound Alley
Nicolas/Biezen