Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?
Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?
Bedankt voor de meer dan 1100 stemmen!
50
1188
0
112
Deze artiesten werden voorgesteld. De stemming is afgelopen.
MAROONED
Dit is muziek, vrienden, een symbiose van geesten die jammen door de zeven getijden van de hel ... dat is wat dit is! Zij zijn 'MAROONED'!
lees meer
Everlong
coverband die vooral nummers van Pearl Jam, U2, Foo fighters, REM, Radiohead.... speelt.
wistje datje, drummer werkt bij Mondi Poperinge.
lees meer
Williams Kaizari
Uit eigen streek, hier school gelopen, (school)vriend van mijn kinderen en nog regelmatig in Poperinge te spotten, heel coole muziek!
lees meer
ASHTRAY
ASHTRAY is een jonge en gemotiveerde rockband. Ze zijn volop op zoek naar nieuwe concerten om te kunnen spelen. De band bestaat uit drie leden: Cesar op gitaar, Taron op bas en Jannes, geboren en getogen in Poperinge, op drums. In de zomer van 2021 speelden ze al op Den Couter Festival en dat was al een hele ervaring. Ze zijn zeker bereid om een tweede maal Poperinge plat te spelen!
lees meer
Bizkit Park
Voor de rockfans: tributeband die alle hits van de nu-metal van de jaren 90 covert (Limp Bizkit, Linkin Park, Korn, Deftones…)
Wilma van de Bunt
Wilma is een Nederlandse country zangeres die in Poelkapelle woont. Ze kan een feestje bouwen maar ook je hart raken met haar mooie stem.
lees meer
Nicolas/Biezen
Nicolas/Biezen is een duo dat akoestische nummers brengt. Zowel eigen werk als covers (Paranoiacs, Gorki, Bob Dylan,JJ Cale...). Nicolas speelde reeds in verschillende coverbands: krypton 85, Juvanic, De Het's en N2 Music/Mitch. Biezen ( Erik Van Biesen) verdiende zijn sporen bij Revenge 88, Paranoiacs en basste 25 jaar bij niemand minder den Gorki . 27 augustus openden ze Marktrock Poperinge
lees meer
Mama's Jasje *****
Ook al is hij al langs geweest, het blijft de zanger die iedereen wil terugzien. Sterke en doordringende stem, prachtig mens! Ik ben zeker dat dit concert opnieuw in enkele uren uitverkocht zal zijn.
lees meer
Martioanen
Elon Musk move over; de 1ste Martioanen zijn gekend en ze zijn van bachten de kupe. Dj Saimn-I, Mc Tovenoare & Mc Samoerai hebben hun aardse leven afgezworen en zijn vastberaden om elke open mic in het melkwegstelsel af te reizen. Met scherpzinnige flows waar zelfs Spock zou van opkijken, vlijmscherpe scratches die het kot doen daveren op andere planeten, en een performance die zo buitenaards is dat Aliens ruimtevaartuigen op hen af sturen. De Martioanen representeren Hip Hop, lokaal, globaal, universaal.
1ste Martioanen is de eerste single van het opkomende album van De Martioanen. Ontstaan in 2018 tussen beats en bars door wordt er eindelijk een track gelost op de massa. 't Komt al goed!
lees meer
Kotjesvolk
Poperingse groep, met een aparte klankkleur (folk, chanson, kleinkunst) en gek genoeg nog maar zelden in Poperinge zelf gespeeld...
lees meer
The Shagadeers
Een rockabilly-groep met nummers om te swingen en dansen of gewoon om van te genieten met een drankje. Heerlijke, warme stem heeft die zanger!
lees meer
Los Fantasmas
Geschifte gemaskerde 3-man's band uit Gent.
Los Fantasmas mixt sinds 2015 splinters surf, garage, sixtiespunk en rockabilly tot rauwe, Gentse en luide ghostabilly. De gloeiende cocktail wordt bereid met vuile Gretschgitaar, overstuurde vioolbas en oldschool drumgeweld. Alle nummers zijn waargebeurd. Beschermd door lucha libremaskers spoken El Pulpo, El Loco en El Spock rond in een universum vol gevaarlijke vrouwen, monsters en aliens. Omdat elk optreden daardoor het laatste kan zijn, gaan ze iedere keer tot op het bot.
lees meer
Kobe Sercu - De broers
Kobe (52) is de derde telg van zeven uit het Ardooise gezin Sercu. Samen met zijn broers Sam (54), Mathias (51) Jozef (48) en Benjamin (46) is hij geregeld op Vlaamse podia te zien. De Broers Sercu spelen er een kleurrijke mix van covers, vertalingen en eigen nummers.
Kobe maakt en speelt ook zijn eigen liedjes en bracht een eerste album uit in eigen beheer, dat Kom Bluf Gerust heet, naar het gelijknamige nummer van zijn hand.
Vele van zijn liedjes zijn in het Westvlaams, wat een heel speciale kleur geeft aan zijn songteksten.
lees meer
The Violent Husbands
Sfeervolle muziek met een humoristisch tintje. Supersympathieke mannen
lees meer
Am’Brass
Een leuke groep vrienden die covers speelt en zingt met een sausje van latin en ska! Ze brengen de mensen spontaan aan het dansen!
lees meer
Mooneye
West-Vlaamse topband die indie en popmuziek brengt. Won in 2019 de nieuwe lichting op Studio Brussel.
lees meer
PABLO HONEY
Pablo honey is een tributeband die de populaire grunge speelt uit de jaren 90.Fantastische goede muzikanten.
lees meer
Franky pluym
We (dienst van de Lovie vzw) zouden graag nog eens een namiddag (namiddag enkel haalbaar voor deze doelgroep)organiseren voor mensen met een beperking en senioren, en dit tevens op dezelfde plaats van de parkconcerten. Franky Pluym is naar ons inziens een geschikte muzikant om deze groep (zonder te oubollig te zijn) te entertainen.
lees meer