Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?
Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?
Bedankt voor de meer dan 1100 stemmen!
Deze artiesten werden voorgesteld. De stemming is afgelopen.
The Shagadeers
Am’Brass
Saxilicious
N2 Music/Mitch is een trio dat bestaat uit Natalie Debels (vocals), Nicolas Maes (vocals/guitar)en Michiel Buseyne (vocals/guitar/ukulele).
Morris and Son
Franky pluym
Maïskie Molie
Coverband die van vele markten thuis is: funk, ska, salsa, hiphop, rock, metal ... Met live band. Er wordt gegarandeerd een feestje gebouwd op en naast het podium!
Veel fokkersvreugde
Kobe Sercu - De broers
Bizkit Park
Voor de rockfans: tributeband die alle hits van de nu-metal van de jaren 90 covert (Limp Bizkit, Linkin Park, Korn, Deftones…)
EDWARD
Nicolas/Biezen
Mooneye
Crystal Moon Limited
Charlotte Vandewalle, Charly & the Checkpoints