Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?
Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?
Bedankt voor de meer dan 1100 stemmen!
50
1188
0
112
Deze artiesten werden voorgesteld. De stemming is afgelopen.
Red Spot Avenue
Lokaal talent. Kwaliteitsvolle, akoestische coverband. Voor elk wat wils: van evergreens, vergeten hits tot recente dansbare popmuziek.
lees meer
Faute Bendt
Wat gebeurt er als je een stel professionele muzikanten in een zot pak steekt en bovendien hun speellijst “nooit spelen” boven haalt. Voeg daar wat verschrikkelijke danspasjes en andere rare gimmicks aan toe en je hebt een goed “faut” feestje. En het publiek, die deze muziek ook te “faut” vindt, gaat plots volledig uit de bol. Laat ons nu toch wel net een coverband hebben die dit fenomeen veroorzaakt … FAUTE BENDT bezorgt uw publiek de fautste tijd van hun leven ? And we … we will give there a lap on! Bovendien is de zanger een geboren en getogen Poperingenaar en groeide de zangeres op in de Westhoek. Overal in Vlaanderen brengen ze met hun faute medleys de meest crazy feestjes op gang en zetten ze de boel in vuur en vlam.
lees meer
Veel fokkersvreugde
Veel Fokkersvreugde is de meest vreugdevolle band van de Westhoek! Grappig, mooie muziek, een zanger die in het Poperings zingt én een bassiste die in Poperinge woont...
lees meer
Everlong
coverband die vooral nummers van Pearl Jam, U2, Foo fighters, REM, Radiohead.... speelt.
wistje datje, drummer werkt bij Mondi Poperinge.
lees meer
Kotjesvolk
Poperingse groep, met een aparte klankkleur (folk, chanson, kleinkunst) en gek genoeg nog maar zelden in Poperinge zelf gespeeld...
lees meer
Franky pluym
We (dienst van de Lovie vzw) zouden graag nog eens een namiddag (namiddag enkel haalbaar voor deze doelgroep)organiseren voor mensen met een beperking en senioren, en dit tevens op dezelfde plaats van de parkconcerten. Franky Pluym is naar ons inziens een geschikte muzikant om deze groep (zonder te oubollig te zijn) te entertainen.
lees meer
Nicolas/Biezen
Nicolas/Biezen is een duo dat akoestische nummers brengt. Zowel eigen werk als covers (Paranoiacs, Gorki, Bob Dylan,JJ Cale...). Nicolas speelde reeds in verschillende coverbands: krypton 85, Juvanic, De Het's en N2 Music/Mitch. Biezen ( Erik Van Biesen) verdiende zijn sporen bij Revenge 88, Paranoiacs en basste 25 jaar bij niemand minder den Gorki . 27 augustus openden ze Marktrock Poperinge
lees meer
Mama's Jasje *****
Ook al is hij al langs geweest, het blijft de zanger die iedereen wil terugzien. Sterke en doordringende stem, prachtig mens! Ik ben zeker dat dit concert opnieuw in enkele uren uitverkocht zal zijn.
lees meer
N2 Music/Mitch is een trio dat bestaat uit Natalie Debels (vocals), Nicolas Maes (vocals/guitar)en Michiel Buseyne (vocals/guitar/ukulele).
Spelen covers van o.a. Cash, Tom Petty, Natalie Merchant , Gorki en zelfs Urbanus.
lees meer
MAROONED
Dit is muziek, vrienden, een symbiose van geesten die jammen door de zeven getijden van de hel ... dat is wat dit is! Zij zijn 'MAROONED'!
lees meer
Los Fantasmas
Geschifte gemaskerde 3-man's band uit Gent.
Los Fantasmas mixt sinds 2015 splinters surf, garage, sixtiespunk en rockabilly tot rauwe, Gentse en luide ghostabilly. De gloeiende cocktail wordt bereid met vuile Gretschgitaar, overstuurde vioolbas en oldschool drumgeweld. Alle nummers zijn waargebeurd. Beschermd door lucha libremaskers spoken El Pulpo, El Loco en El Spock rond in een universum vol gevaarlijke vrouwen, monsters en aliens. Omdat elk optreden daardoor het laatste kan zijn, gaan ze iedere keer tot op het bot.
lees meer
Kermoscyclette
Gezien in Le Nord.
lees meer
https://kermeszalest.com/nl/media/videos <--- toch de moeite hé!
Morris and Son
Steengoede coverband van The Doors met een zanger die een charismatisch podiumbeest is. Uit de streek van Kortrijk en Roeselare.
lees meer
EDWARD
Edward, Wie is Edward?
Boondocks, Babel, Viva Vendetta, Sutrastore, Sugarplum… Misschien kende je ze wel? Bands die elkaar onderweg wel eens tegenkwamen. We vonden elkaar best wel goed. Onszelf vonden we toch iets beter… Onszelf is nu Edward!
Na een vruchtbare periode in de “box”-de repitieruimte-, enkele geslaagde en gewaardeerde try -outs en een representatieve demo-opname staat Edward klaar om hun eigen Engelstalige en Nederlandstalige (in’t Westvloams) nummers aan het bredere publiek te laten horen.
De muziek is niet te vatten in een hokje. Ze drijft op etherische, sfeervolle keyboards, “impossible” guitarparts, bloedmooie zangmelodieën, geruggesteund door een solide ritmesectie. Melodieuze ingenieuze “pop” met een knipoogje naar de jaren tachtig. Luister, hoor, maar vooral… geniet!
Edward klinkt goed, juist zoals de naam!
En met drie Poperingenaars!!!!!
Leden:
Zang/Gitaar: Patrick Cherchye
Keyboards/Zang : Sooi Dejonghe
Drums/Zang : Sam Bouckaert
Gitaar : Christophe Bucquoye
Basgitaar: Bart Doise
lees meer