Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?
Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?
Bedankt voor de meer dan 1100 stemmen!
Deze artiesten werden voorgesteld. De stemming is afgelopen.
The Shagadeers
LunAcoustic
Mama's Jasje *****
David Ronaldo & The Dice
ASHTRAY
Am’Brass
Saxilicious
Kermoscyclette
https://kermeszalest.com/nl/media/videos <--- toch de moeite hé!
Mooneye
The Violent Husbands
Maïskie Molie
Coverband die van vele markten thuis is: funk, ska, salsa, hiphop, rock, metal ... Met live band. Er wordt gegarandeerd een feestje gebouwd op en naast het podium!
The new seventies band
Kobe Sercu - De broers
Everlong
Williams Kaizari
PABLO HONEY
Bizkit Park
Voor de rockfans: tributeband die alle hits van de nu-metal van de jaren 90 covert (Limp Bizkit, Linkin Park, Korn, Deftones…)