Deel op facebook
Deel op X
Deel op Instagram
Deel op facebook
Deel op X
Deel op Instagram

Welk programma heb jij in gedachten voor de Parkconcerten?

Bedankt voor de meer dan 1100 stemmen!

50
0

Deze artiesten werden voorgesteld. De stemming is afgelopen.

Willekeurig Populair Recent
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 50 bijdragen
The Shagadeers
Een rockabilly-groep met nummers om te swingen en dansen of gewoon om van te genieten met een drankje. Heerlijke, warme stem heeft die zanger!
Taïs V.
3 0
lees meer
Anna Rune
Reeds in Poperinge gezien met de thuisconcerten, vind ik 👌
Nele A.
0 0
lees meer
LunAcoustic
LunAcoustic.. 2 mensen met een passie voor muziek en voor elkaar. Nancy Neut en Dirk Derdaele vormen al meer dan tien jaar een stevig koppel dat ook stevig op het podium staat. Ze brengen live liedjes die je kent, bijna vergeten was, en nu en dan één van hun eigen songs. Alles wat je hoort is puur en écht.. 1 akoestische gitaar en 2 stemmen (dus geen karaoke tracks). Geen genre wordt uit de weg gegaan, Nederlands, Engels, pop, rock, kleinkunst... alles kan en mag. Echte muziek, echte mensen. Bovendien hebben ze al 2 maal CC Ghybe uitverkocht ;-)
Nancy N.
16 0
lees meer
Mama's Jasje *****
Ook al is hij al langs geweest, het blijft de zanger die iedereen wil terugzien. Sterke en doordringende stem, prachtig mens! Ik ben zeker dat dit concert opnieuw in enkele uren uitverkocht zal zijn.
Joke V.
1 0
lees meer
David Ronaldo & The Dice
Een fantastische, betaalbare maar soms onderschatte groep die op alle grote marktrockconcerten de vergelijking met grote bands kan doorstaan. Was reeds enkele keren te gast in Het Mysterie en is steeds teruggevraagd.
Marc D.
1 0
lees meer
ASHTRAY
ASHTRAY is een jonge en gemotiveerde rockband. Ze zijn volop op zoek naar nieuwe concerten om te kunnen spelen. De band bestaat uit drie leden: Cesar op gitaar, Taron op bas en Jannes, geboren en getogen in Poperinge, op drums. In de zomer van 2021 speelden ze al op Den Couter Festival en dat was al een hele ervaring. Ze zijn zeker bereid om een tweede maal Poperinge plat te spelen!
Jannes D.
0 0
lees meer
Am’Brass
Een leuke groep vrienden die covers speelt en zingt met een sausje van latin en ska! Ze brengen de mensen spontaan aan het dansen!
Taïs V.
1 0
lees meer
Saxilicious
Deze bende topsaxofonisten en slagwerker brengen met hun vaste zangeres Janne Blommaert allerlei genres muziek: pop, jazz, folk... Altijd ambiance!
Hélène S.
2 0
lees meer
Kermoscyclette
Gezien in Le Nord.

https://kermeszalest.com/nl/media/videos   <--- toch de moeite hé!

Marc C.
1 0
lees meer
Mooneye
West-Vlaamse topband die indie en popmuziek brengt. Won in 2019 de nieuwe lichting op Studio Brussel.
Veerle H.
3 0
lees meer
The Violent Husbands
Sfeervolle muziek met een humoristisch tintje. Supersympathieke mannen
Hanne S.
0 0
lees meer
Maïskie Molie

Coverband die van vele markten thuis is: funk, ska, salsa, hiphop, rock, metal ... Met live band. Er wordt gegarandeerd een feestje gebouwd op en naast het podium!

Via facebook
0 0
lees meer
Betty
1 vrouw, 5 mannen. De beste soul en pop nummers van vrouwen.
Jan K.
0 0
lees meer
The new seventies band
Alle hits uit de jaren zeventig worden door deze 8-koppige band gebracht. Een feest gegarandeerd. Hun zangeres, vlaamse artieste Kim Dejonghe, is voormalig Poperingenaar. Kan het plaatje nog meer kloppen?
Kim D.
2 0
lees meer
2 The Limits
Plaatselijk coverband-duo en beire, euh Keigoed! ;)
Jan G.
1 0
lees meer
The Cave
Coverband.
peter B.
0 0
lees meer
Kobe Sercu - De broers
Kobe (52) is de derde telg van zeven uit het Ardooise gezin Sercu. Samen met zijn broers Sam (54), Mathias (51) Jozef (48) en Benjamin (46) is hij geregeld op Vlaamse podia te zien. De Broers Sercu spelen er een kleurrijke mix van covers, vertalingen en eigen nummers. Kobe maakt en speelt ook zijn eigen liedjes en bracht een eerste album uit in eigen beheer, dat Kom Bluf Gerust heet, naar het gelijknamige nummer van zijn hand. Vele van zijn liedjes zijn in het Westvlaams, wat een heel speciale kleur geeft aan zijn songteksten.
Wim P.
1 0
lees meer
Everlong
coverband die vooral nummers van Pearl Jam, U2, Foo fighters, REM, Radiohead.... speelt. wistje datje, drummer werkt bij Mondi Poperinge.
Hans H.
4 0
lees meer
Williams Kaizari
Uit eigen streek, hier school gelopen, (school)vriend van mijn kinderen en nog regelmatig in Poperinge te spotten, heel coole muziek!
Kristel L.
4 0
lees meer
PABLO HONEY
Pablo honey is een tributeband die de populaire grunge speelt uit de jaren 90.Fantastische goede muzikanten.
Bjorn D.
0 0
lees meer
Bizkit Park

Voor de rockfans: tributeband die alle hits van de nu-metal van de jaren 90 covert (Limp Bizkit, Linkin Park, Korn, Deftones…)

Amelie L.
1 0
lees meer
d'introots
Héél toffe coverband die zeker voor ambiance zorgt.
Pierre V.
1 0
lees meer
Charlotte Vandewalle, Charly & the Checkpoints
Als ex-Poperingenaar, vind ik dat ze meer dan welkom is in onze stad!
Chantal M.
1 0
lees meer
The Heartclub Band
Beatles tribute band met fantastische muzikanten met Wervikse roots.
Tine R.
0 0
lees meer
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 50 bijdragen